Thursday 8 June 2023

TESTIMONI SHAKLEE SAYA DAN KELUARGA

Hai semua....Apa khabar? Bertemu lagi kita di entry kali ni.

Entry kali ni, saya nak berkongsi cerita Testimoni Shaklee saya. Saya mula mengambil Shaklee pada tahun 2020 iaitu pada bulan May.

Produk Pertama yang saya sendiri consume ialah Sustained Release Vita C Plus Shaklee. Sebab utama saya ambil Vita C Shaklee adalah kerana saya kerap sakit dan untuk ikhtiar resdung suami saya.

Vitamin C hanya 2biji Sehari

Kebetulan waktu tu, terjadi peristiwa yang paling tak dapat dilupakan iaitu negara kita Malaysia di landa bencana Covid-19. 

Memandangkan setiap bulan saya mesti akan batuk selesma...Jadi saya mencuba berikhtiar dengan produk Shaklee. 

Siapa yang tahan kan, bila anak2 mula batuk selesma, selepas dua tiga hari pasti sampai giliran saya.😌 Sudahlah setiap bulan sakit, lambat pula nak sembuh sampai berhabis duit beli ubat saya dan anak2.

Waktu Covid tu pula, baru timbul kesedaran semua orang untuk mengambil Vitamin C sebab risau dengan kesihatan akan terjejas.

Dan setelah saya  consume secara konsistent, wow....Betul2 ajaib sebab saya tidak sakit dalam bulan kedua saya ambil Vita C Shaklee.

Betapa gembira nya hati saya sebab akhirnya berjumpa dengan Vitamin C yang sangat sesuai dan berkesan pada saya. Sebelum itu, saya pernah juga amalkan Vitamin C brand lain tapi kesannya mungkin tak sesuai pada saya kerana saya tetap kerap sakit.

Setelah amalkan Vitamin C Shaklee, kemudian saya mencuba lagi protein ESP Shaklee. Memandangkan saya juga mempunyai masalah kulit berjerawat dan kulit kusam.

Setiap hari segelas Protein ESP

Secara ringkasnya,sejak saya konsistent consume ESP dan Vita C ni...Kulit saya terasa lebih sihat dan kesihatan juga semakin baik.

ESP membantu masalah kulit saya, sejak konsistent minum setiap hari tiada sudah kulit kering tapi kulit terasa lembab sentiasa....kalau dulu muka kusam dan kulit kering sampai jerawat pun asyik nak muncul.😌

Inilah 2 produk yang mula2 saya ambil secara konsistent....syukur sangat ,Shaklee banyak membantu dalam kesihatan dalaman dan luaran saya dan resdung suami juga sekarang dapat di kawal berbanding dulu.😃

Cerita pula testimoni anak2 saya...Anak saya ada 2 orang, seorang perempuan dan seorang lelaki. Sebelum kenal Shaklee mereka juga kerap sakit, setiap bulan juga mesti batuk selesma dan untuk sembuh mengambil masa berminggu2.

Bila si kaka sudah mula bersekolah, lagi lah mudah jatuh sakit dan setelah itu, akan menjangkit pada si adik. Pening kepala juga waktu tu, sebab bila anak2 sakit ni ibu2 pun susah hati.

Nak beli ubat pula sebotol pasti tak cukup untuk 2 orang...Dalam sebulan tu, berbotol-botol ubat dari klinik. Sudahlah harga mahal kan lagi pun, anak2 kalau terlampau banyak makan ubat klinik memang tak bagus.

Tapi saya betul2 bersyukur, kerana Shaklee ada Vitamin untuk kanak2. Sama seperti saya, bila saya konsistent berikan Vitamin kanak2 Shaklee iaitu Vita Lea Kids dan Hero Kiddo...Anak2 saya juga jarang jatuh sakit.


3 Biji Gummy Sehari

2 Tablet Sehari

Saya juga berikan mereka Omega Guard setiap hari untuk kuatkan lagi sistem imun mereka dan untuk kecergasan otak mereka.

Sebiji Sehari

Jika sebelum ini, kami setiap bulan batuk selesma....Tapi kini, sejak 2021 lagi kami sudah jarang sakit...setahun dalam 2 atau 3 kali sahaja. Syukur sangat2...

Dan jika sakit pun, tempoh penyembuhan sangat cepat berbanding dulu...Sekarang anak2 pun sudah tau apa tu Shaklee.🤭

So,kepada anda yang mempunyai masalah seperti saya...Boleh cuba ikhtiar dengan Produk Shaklee...Mana tau sesuai kan.

Nak dapatkan produk Shaklee,bolehlah hubungi saya melalui link2 di bawah ya.🥰

Doakan semoga entry saya kali ni mendapat hadiah istimewa dari tajaan www.anakkuwira.com 🙏🙏

WhatsApp

Facebook

Instagram

#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#shakleelabuan

#shakleesabahsarawak

No comments:

Post a Comment

VITA C SHAKLEE PENYELAMAT KELUARGA KU

Se belum saya mengenali lebih dalam Vita C Shaklee ni, saya selalu beli Vitamin dari pasaran tanpa tengok harga dan bahan-bahannya. Mau di j...