Thursday 9 March 2023

RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Hai korang....Pejam celik pejam celik, tinggal beberapa hari saja lagi nak puasa kan.

Ada tak antara korang yang rasa lemah ja sepanjang berpuasa? Rasa nak lelap ja menunggu waktu berbuka...Mesti ada kan...

Di sini, saya nak tanya...Korang dah pernah ke berpuasa dengan Set Puasa Shaklee? Sebab ramai customer saya yang mengambil set puasa Shaklee mengatakan, sejak mereka mengamalkan Shaklee semasa puasa , mereka tetap kekal bertenaga biarpun sedang berpuasa...Dan Mereka tidak merasa lapar sepanjang waktu puasa tu.

Bahkan sampai ada yang menunggu2 Promo Ramadhan dari Shaklee.😂 Akhirnya,pada bulan Mac 2023 ini, Shaklee sudah mengeluarkan promosi hebat menjelang Ramadhan.

Untuk puasa, saya sendiri tiada pengalaman itu sebab saya Non-Muslim tapi saya ambil pengalaman kawan2 yang Muslim...Rata2 mengatakan memang best berpuasa dengan set puasa Shaklee ni.

Bagi saya pula, saya memang konsistent ambil ESP, Cinch Shake dan Performance Drink ni...Saya selalu ambil protein sebagai Meal replacement...Memang kenyang yang lama la...

Performance Drink pula, sangat membantu bila kita betul2 rasa dahaga atau cuaca panas...Auto refresh lepas minum.😄 Anak2 saya pun suka minum...Bila mereka bermain sampai berpeluh2, memang air Performance Drink ni la mereka cari.

Boleh baca pengalaman berpuasa kenalan saya dengan SET PUASA SHAKLEE juga di sini.

Jom tengok Manfaat untuk setiap produk dalam Set Puasa ni...

ESP ALL IN ONE


CINCH SHAKE UNTUK RASA LEBIH KENYANG


PERFORMANCE DRINK PENGHILANG DAHAGA

Beli set ni korang akan dapat  PERCUMA 1 Shaker yang exclusive tau...Kalau beli Rm18 satu tapi sekarang boleh dapat FREE ja.😍


Untuk promo bulan Mac ni, korang beli 1 set ni hanya Rm325 sahaja....Tapi kalau nak offer special lagi,boleh terus hubungi saya ok.🥰

Promo ni sangat terhad...Jadi korang kena cepat2 grab tau untuk puasa yang lebih bermakna.😉

Boleh hubungi saya terus ya.👇👇👇

WhatApp : 016-8116308

FB : Melbiana Annie

IG : Melbiana_shaklee

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #pengedarshakleelabuan #pengedarshakleesabah

2 comments:

VITA C SHAKLEE PENYELAMAT KELUARGA KU

Se belum saya mengenali lebih dalam Vita C Shaklee ni, saya selalu beli Vitamin dari pasaran tanpa tengok harga dan bahan-bahannya. Mau di j...