Friday 9 June 2023

PENGEDAR SHAKLEE LABUAN

Hello...Selamat datang ke Blog saya, terima kasih kerana sudi singgah di Blog saya.🥰

Korang ada tak yang sedang mencari Pengedar Shaklee yang sah dan berilmu di kawasan Labuan?

Kalau ada, sayalah orang yang anda cari tu...Betul, saya pengedar sah Shaklee yang berilmu di kawasan Labuan.

Orang2 Labuan mesti selalu inginkan barang yang ready stock kan...Memandangkan Labuan ni tiada Branch Shaklee tetapi jangan risau, saya mempunyai ready stock untuk anda.

Jika kehabisan stok pun, saya akan tolong korang order melalui sistem dan barang akan sampai dalam sehari ke dua hari jika tiada delay.

Sepanjang saya menjadi pengesar Shaklee, saya bersyukur selalu di temukan dengan customer2 yang memahami. Setiap pembeli yang berada di Labuan, saya akan pastikan saya cod secepat yang mungkin.

Setiap customer yang datang membeli dengan saya, mereka akan diberikan bimbingan cara pengambilan yang betul. Jika kita membeli sesuatu, semestinya kita perlukan cara pengambilan yang betul dan berkesan kan.

Untuk pengetahuan, saya ada membuat pengeposan ke seluruh Malaysia dan COD setiap hari. Semuanya hanya di hujung jari dan ianya memudahkan semua urusan kita.

Di sini, saya sertakan nama dan nombor telefon bisnes partner saya yang berada di Labuan dan Sabah. Kalau korang berminat boleh la hubungi mereka dan mereka juga akan membimbing anda.

✅Tijah - 011-16007803 ( Shaklee Labuan )

✅Lily - 010-9428932 ( Shaklee Labuan )

✅Candy - 019-7222395 ( Shaklee Sabah )

Sebenarnya , mana2 pengedar Shaklee pun boleh ja korang hubungi sebab Shaklee kan bisnes di hujung jari jadi bila2 dan di mana2 saja korang berada, kami pasti berikan service yang terbaik.

Antara Produk yang pernah saya COD

Saya bukan sekadar menjual tetapi saya juga bertanggungjawab membimbing anak2 team saya untuk bersama2 menjana income di Shaklee dan membantu lebih ramai orang untuk sihat.

Training Untuk Leader-Leader Shaklee

Di Shaklee,kami ada disediakan training2 untuk meningkatkan ilmu kami tentang Produk dan Bisnes. Sebab tu, korang wajib mendapatkan produk Shaklee dengan pengedar Shaklee yang sah dan berilmu.

Bersama Bisnes Partner Saya.

So, orang2 Labuan atau di mana saja anda berada...Boleh la hubungi kami untuk mendapatkan produk Shaklee anda dan mengetahui bagaimana cara menjadi ahli Shaklee. 

Untuk direct saya, boleh hubungi link2 di bawah ya.🥰



#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleelabuan
#shakleesabahsarawak


No comments:

Post a Comment

VITA C SHAKLEE PENYELAMAT KELUARGA KU

Se belum saya mengenali lebih dalam Vita C Shaklee ni, saya selalu beli Vitamin dari pasaran tanpa tengok harga dan bahan-bahannya. Mau di j...