Sunday 9 April 2023

BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA

 


Bercakap tentang Bisnes Online ni, kita pun sedia maklum ada pelbagai bisnes online yang ada pada masa kini.

Ramai ja orang yang buat bisnes online dan berjaya. Setiap bisnes online pasti ada naik dan turun kan.

Kenapa ramai yang buat bisnes online? Ini adalah kerana peningkatan taraf hidup semakin mahal dan memaksa kita untuk mencari pendapatan tambahan untuk mencukupi keperluan diri dan keluarga.

Begitu juga saya ,saya pun ada buat bisnes online untuk mendapatkan extra income. Dan bisnes yang saya pilih adalah Bisnes Online Shaklee...Bagi saya,Shaklee adalah bisnes online terbaik setakat ini kerana selama saya join Shaklee, tidak pernah saya tak dapat bonus dari Shaklee.

Bermula dari makan sendiri, akhirnya saya berkongsi kepada orang ramai tentang produk Shaklee...Dan dengan hasil perkongsian saya, saya berhasil menjana pendapatan bersama Shaklee.

Bila nampak peluang macam tu, semestinya saya tak akan lepaskan sebab saya hanya buat bisnes online Shaklee ni dari rumah dan semuanya hanya melalui online.


Bisnes Shaklee menawarkan 3C untuk semua SID dan setiap SID juga layak untuk dapat 3C tersebut jika menepati syarat2 yang di tetapkan.

C Yang Pertama adalah CASH.


Terdapat pelbagai jumlah bonus yang para SID di Malaysia ni dapat...Dan Shaklee adalah satu2nya Syarikat yang membayar bonus paling tinggi kepada ahli2nya berbanding MLM lain.

Bisnes Shaklee ini sangat adil...Sebab siapa yang usaha lebih pasti akan dapat bonus besar...Lagi satu, tiada istilah downline buat kerja, upline goyang kaki...Bisnes Shaklee ni, kita kena jalan seiring dan teamwork.

Orang yang nak berjaya, pasti akan berusaha Bersungguh-sungguh.

C Yang kedua adalah CAR BONUS.

Di Shaklee, kita juga boleh dapat Car Bonus jika sudah melepasi syarat yang di tetapkan. Ramai SID yang mengejar gila2 untuk mendapatkan Car Bonus ni.

Apa yang paling best, Car Bonus Shaklee adalah berbentuk CASH dan Shaklee bukan memberi kita sebuah kereta...Tetapi, dengan Cash Car Bonus tersebut kita boleh buat apa saja yang kita mau.

Sama ada mau membeli rumah, kereta ataupun mau membuat simpanan...Semua dari kita sendiri saja tentukan....Dan Car Bonus ini,kita akan dapat seumur hidup...Minimum Car Bonus yang kita akan dapat ialah Rm550 tau...Memang sangat best.

C Yang Ketiga Adalah Convention Trip.


Convention Trip ni pula, Setiap tahun Shaklee akan membawa setiap SID yang layak mendapat tiket melancong ke luar negara ataupun pergi umrah.

Melancong bersama Shaklee adalah pengalaman yang paling indah kerana Shaklee akan menempah Hotel bertaraf 5 Bintang dan makanan2 yang mewah tanpa kita perlu keluarkan 1sen pun....Semua di tanggung 100% oleh Shaklee.

Bukan itu saja, Shaklee juga memberikan DUIT POKET untuk kita...Best ka tak best?😍

Sudah tentulah bestkan....Semua Shaklee akan uruskan dan kita tinggal bawa diri ja...Sampai sana, ada pula lagi kena bagi surprise...Yang rasa penat pun, akan terus hilang penat tau.😂


👆👆👆Di sini saya sharekan sedikit apa yang patut kita tahu tentang Bisnes Shaklee ni.

Jadi, bagi Saya Bisnes Shaklee adalah bisnes online yang terbaik di Malaysia...Shaklee bukan saja membantu kita untuk menjana pendapatan tetapi juga membantu kita untuk hidup lebih sihat dengan produk2 Shaklee yang SELAMAT, BERKESAN DAN TERBUKTI.


Bagi anda yang masih tercari2 bisnes yang mampu mengubah hidup anda, Shaklee adalah pilihan yang tepat.

Bisnes tanpa modal tetapi mampu menghasilkan pendapatan sehingga berjuta ringgit.

Dalam Shaklee juga, kita ada disediakan program2 untuk kita mendapat ilmu dari Syarikat dan juga dari Mentor2 hebat yang sudah bertapak lebih 30tahun dalam Bisnes Shaklee.

Anggaran Pendapatan Tahunan Dalam Shaklee Mengikut Rank.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Bisnes Shaklee ini, anda boleh terus menghubungi no wasap saya di bawah dan boleh follow Media Sosial saya.🥰

WhatsApp : 016-8116308

FB : Melbiana Annie

IG : melbiana_shaklee 


#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment