Thursday 6 April 2023

VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

Hai semua...Berjumpa lagi kita di Bulan baru iaitu bulan April...So, saya sangat excited mau share Promo Rahmah Shaklee...Wow, Shaklee pun ada promo Rahmah juga tau.😂

Promo Rahmah yang saya maksudkan adalah Vita C dan ESP...Dua produk ni adalah Vitamin Kulit untuk kesihatan kulit luar dan dalam.

  
Set Cantik Pilihan Saya.💚

Bulan ni Shaklee memang sangat2 baik hati buat promo yang terlajak murah ni....Memang sangat rugi kalau tidak grab peluang ini.

Promo Rahmah ini ada dua Pilihan...Set Pertama adalah pembelian sebotol SS Vita C dan Satu Tong ESP hanya Rm99 korang.

Set ini,korang akan terus dapat FREE MEMBERSHIP  tapi perlu tambahan untuk postage sebanyak Rm10 ke seluruh Malaysia.


Set Rahmah A

Set yang kedua pula adalah pembelian 2 Botol SS Vita C dan 2 Tong ESP hanya Rm188...😱😱 Memang terlajak murah guys.😫😫 Kalau tak grab, memang tidur tak lena jadinya.

Pilihan kedua ni, korang akan terus dapat FREE MEMBERSHIP & FREE POSTAGE...


Set Rahmah B

Bagi saya, Pilihan kedua adalah sangat murah dan berbaloi sebab postage PERCUMA...Bagi yang konsistent amalkan,pasti korang tak akan menyesal sebab boleh consume selama lebih 2bulan.

Jom kita tengok manfaat setiap produk :-


Manfaat ESP


Manfaat SS Vita C Plus

Saya dah amalkan dua produk ni masuk 3tahun...Apa yang dapat saya kongsikan adalah...Kulit saya semakin sihat, tiada sudah kulit kusam dan muka nampak lebih berseri.😍

Selain itu, sejak saya mengamalkan Set Cantik atau Vitamin Kulit ni...Kesihatan saya juga semakin baik. Sebelum ini, saya mudah jatuh sakit...Boleh dikatakan setiap bulan akan sakit dan ambil masa berminggu untuk sembuh.

Tapi, asbab saya konsistent amalkan Vita C dan ESP ni...Saya sudah jarang sakit, setahun dalam 2 atau 3 kali saja dan dalam seminggu sudah sembuh...Hebat kan produk ni.


Tak lama lagi hari raya....korang grab set ni sekarang mesti sempat lagi nak sihatkan kulit yang bermasalah...Bukan saja untuk kulit tapi dua produk ini juga boleh menguatkan sistem imum badan kita...Bila berkumpul beramai-ramai,pasti kita masih berisiko terkena jangkitan kan...So,kita kenalah sediakan payung sebelum hujan.


Banyak lagi kebaikkan dua produk ini...Musim puasa ni juga, ramai ja yang amalkan protein dan Vitamin C ini untuk puasa yang lebih bermakna...Sebab,protein ni membantu kita rasa kenyang lebih lama dan bertenaga sepanjang hari.

Yang dah lama tengok2 tu, jom la grab sekarang...Jangan tunggu lama2 lagi...Bulan ni memang sangat murah dan hanya bulan ni sahaja kita dapat harga Rahmah ni tau.

Untuk pertanyaan lanjut, boleh terus wasap saya dan follow Media Social saya ya.🥰

WhatsApp : 016-8116308

FB : Melbiana Annie

IG : Melbiana_Shaklee


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment