Tuesday 14 March 2023

HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA


Hai semua....Bertemu lagi kita di sini...Hari ni saya nak share tentang Set Hello New You yang boleh membantu kita untuk kurus secara sihat.

Pasti ramai yang ingin dapatkan badan ideal menjelang hari raya ni kan...Dalam set Hello New You ni, Shaklee utamakan 3 B iaitu :-
✅Buang
✅Bakar
✅Bina

Pernah tak kita nampak orang kurus tapi otot tak berapa nak fit...Set Hello New You ni dapat membantu untuk kurus dan firmkan otot2 kita.

Set ini juga menjadi pilihan sebagai Set Puasa Shaklee...Kerana ia sesuai untuk mereka yang nak kurus sihat sepanjang puasa.

1) Jom tengok B yang pertama iaitu Buang dengan Herbalax.


👉HERBALAX
✅Berfungsi sebagai agen yang membantu untuk melancarkan proses pencernaan dan perkumuhan semulajadi tubuh untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan.
✅Membantu untuk detox dan buang toksin dalam badan.
✅Membantu mengempiskan perut.
✅Mengatasi masalah sembelit.

2) B yang kedua ialah Bakar dengan Lecithin dan Omega Guard.


👉LECITHIN

✅ Berfungsi sebagai agen yang melarutkan lemak dan membantu badan memproses lemak secara berkesan.
✅Membantu memecahkan lemak kepada saiz yang lebih kecil supaya mudah untuk disingkirkan.
✅Membantu mengurangkan paras kolestrol jahat dan meningkatkan kolestrol baik ( HDL )
✅Lecithin mampu memecahkan lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman.

👉OMEGA GUARD

✅Membantu untuk pembakaran lemak yang termendap. Sebab tu,jika Omega dan Lecithin bergabung, proses untuk turunkan berat badan lebih cepat dan berkesan.
✅Membantu membakar lemak yang sudah lama dan degil dalam tubuh seperti lemak bawah kulit, dalam salur darah dan lemak2 yang menyelaputi organ.
✅Membantu meningkatkan paras hormon leptin iaitu sejenis hormon yang mengawal selera makan. Hormon Leptin juga boleh meningkatkan Metabolisme badan sekaligus membantu badan membakar lemak lebih cepat.

3) B yang ketiga ialah Bina iaitu bina otot dengan Protein Cinch Shake yang mengandungi Leucine untuk kurus.


👉CINCH SHAKE
✅Cinch Shake sangat sesuai bagi mereka yang nak diet dan kuruskan badan.
✅Cinch Shake mengandungi formula istimewa iaitu LEUCINE. Leucine bertanggungjawab untuk pertumbuhan dan mengekalkan pertumbuhan otot yang sihat untuk membantu dalam pembakaran kalori.
✅Cinch Shake membantu mengurangkan selera makan bagi mereka yang sukar mengawal nafsu makan.
✅Cinch Shake membantu membakar lemak yang berlebihan dan lemak yang tidak diperlukan dalam badan serta mengurangkan inci dengan cepat.
✅ Boleh dijadikan Sebagai Meal Replacement.

Set Hello New You promo untuk bulan Mac ini dengan hanya Rm353 saja mengandungi 5 item...Di mana korang akan dapat PERCUMA 1 Tong Cinch Shake Coklat dan PERCUMA 1 Shaker Hijau ( Shaker Hanya untuk New Member Sahaja.)

Bagi yang betul2 ingin kurus secara sihat boleh grab set promo ni selagi ada stok...Tapi semestinya kena di iringi dengan senaman 3 kali seminggu dan bukan bergantung 100% pada set ini.

Set Hello New You atau Set Kurus Shaklee menjadi pilihan ramai menjelang puasa dan Hari Raya....Yang belum grab,jangan terlepas peluang ya.🥰

Untuk dapatkan promo ini klik sini.


Boleh juga ikuti Media Social saya :-👇

FB : Melbiana Annie

IG : Melbiana_shaklee

#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#pengedarshakleelabuan
#pengedarshakleesabah

No comments:

Post a Comment